Үйлчилгээний нөхцөл
ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ НӨХЦӨЛ
1. “www.decohome.mn” цахим дэлгүүр нь "Нетизэн" ХХК-ийн албан ёсны вэб сайт бөгөөд энэхүү үйлчилгээний нөхцөл нь уг цахим дэлгүүрээр үйлчлүүлэх, худалдан авалт хийхтэй холбоотой үүсэх харилцааг зохицуулахад оршино.
2. Хэрэглэгч нь “www.decohome.mn”-д нэвтэрч, бүртгүүлэхээс өмнө Үйлчилгээний нөхцөл, Нууцлалын бодлоготой бүрэн танилцах үүрэгтэй. Үйлчилгээний нөхцөл, Нууцлалын бодлоготой бүрэн танилцаж, эдгээр нөхцөл, бодлогод заасан нөхцөлүүдийг хүлээн зөвшөөрсөн тохиолдолд “Үйлчилгээний нөхцөл болон нууцлалын бодлого хүлээн зөвшөөрч байна” гэсэн товчийг идэвхжүүлснээр Хэрэглэгчийг зөвшөөрсөнд тооцно.
3. Хэрэв Хэрэглэгч Үйлчилгээний нөхцөл, Нууцлалын бодлогыг хүлээн зөвшөөрөхгүй тохиолдолд хүлээн зөвшөөрөхөөс татгалзах эрхтэй. Татгалзсан тохиолдолд “www.decohome.mn”-г зориулалтын дагуу бүрэн ашиглах боломжгүй байна.
4. Энэхүү үйлчилгээний нөхцөлийн хэрэгжилтэд "Нетизэн" ХХК /цаашид компани гэх/ болон хэрэглэгч нар хамтран хяналт тавина.
5. Цахим дэлгүүрийн ажиллагаа, түүний аюулгүй байдал, цахим дэлгүүрийн хэрэглэгчдийн мэдээллийн нууцлалыг "Нетизэн" ХХК нь “Нууцлалын бодлого”-ын дагуу хариуцана.
6. Үйлчилгээ авах боломжит хэрэглэгч нь иргэний эрх зүйн бүрэн чадамжтай иргэн, хуулийн этгээд байна.
1. Хэрэглэгчээр бүртгүүлэхдээ “www.decohome.mn” цахим дэлгүүрт Нэвтрэх хэсгийг сонгон “Бүртгэлгүй бол Энд дарж бүртгүүлнэ үү” гэсэн товчийг дарж, өөрийн цахим шуудангийн хаяг эсвэл утасны дугаараар бүртгүүлнэ.
2. “www.decohome.mn”-ээс Хэрэглэгчийн бүртгүүлсэн цахим хаяг эсвэл гар утасны дугаарт нэвтрэх нэг удаагийн нууц үгийг илгээнэ. Хэрэглэгч нь тухайн нууц үгийг ашиглан нэвтэрсний дараа нэвтрэх шинэ нууц үг зохиож, өөрийн хувийн мэдээллийн аюулгүй байдлыг хангах үүрэгтэй.
3. “www.decohome.mn”-д Хэрэглэгчээр бүртгүүлсэнээр бараа бүтээгдэхүүн захиалах, хүслийн жагсаалт үүсгэх, өөрийн захиалгыг хянах, хөнгөлөлт, урамшуулал, хямдралын мэдээллийг харах боломжтой болно.
1. Хэрэглэгч нь “www.decohome.mn”-д нэвтрэх цахим шуудан болон нууц үгийг бусдад дамжуулахгүй байх, нууцлах, үүнтэй холбоотой учирч болох аливаа эрсдэлээс сэргийлэх үүрэгтэй. Энэхүү үүргээ биелүүлээгүй буюу хангалтгүй биелүүлсний улмаас өөрт болон бусдад учирсан аливаа хохирлыг Хэрэглэгч бүрэн хариуцана.
2. Хэрэглэгч “www.decohome.mn”-ийн талаар санал гомдол, хүсэлт, шүүмж зэргийг чөлөөтэй илэрхийлэх, илгээх эрхтэй бөгөөд “www.decohome.mn” дээрх онлайн туслах, эсвэл тусламж хэсгээс “Санал хүсэлт илгээх” формыг бөглөн илгээх, Даваа - Бямба гарагийн 10:00 - 19:00 цагийн хооронд 77100700 утсаар холбогдох, info@decohome.mn албан ёсны цахим хаягаар имэйл илгээх боломжтой.
3. Хэрэглэгч нь өөрийн мэдээллийн үнэн зөв, бодит байдалд бүрэн хариуцлага хүлээх бөгөөд хувийн мэдээлэл өөрчлөгдсөн бол мэдээллээ шинэчлэх үүрэгтэй.
4. Захиалгын төлбөр төлөхдөө “дансны дугаар, мөнгөн дүн, захиалгын дахин давтагдашгүй дугаар”-ыг зөв оруулж сайтар нягталсны дараа баталгаажуулах бөгөөд буруу оруулсанаас үүсэх хариуцлагыг Хэрэглэгч өөрөө хүлээнэ.
5. Хэрэглэгч нэгэн зэрэг хэдэн ч худалдан авалт хийх боломжтой.
6. Хэрэглэгч нь Даваа - Бямба гарагийн 10:00 - 19:00 цагийн хооронд 77100700 утсаар холбогдох эсвэл цахим дэлгүүрийн онлайн туслах хэсэгт чатаар холбогдох, бараа бүтээгдэхүүний болон цахим дэлгүүрийн талаархи мэдээлэл авах, тодруулах бүрэн боломжтой байна.
Захиалга үүсгэх
1. Хэрэглэгч www.decohome.mn цахим дэлгүүрээс 24 цагийн аль ч цагт хэдэн ч удаа захиалга үүсгэх боломжтой.
2. Хэрэглэгч захиалга хийхдээ бараа бүтээгдэхүүний дэлгэрэнгүй мэдээлэл, танилцуулга болон тухайн брэнд бүтээгдэхүүнтэй холбоотой сертификатууд, ашиглалтын болон угсралтын зааварчилгаатай сайтар танилцаж, судлах шаардлагатай.
3. Цахим дэлгүүрээс бараа бүтээгдэхүүний албан ёсны брэнд, бүтээгдэхүүний нэр, код зэрэг бүхий л мэдээллийг авах боломжтой. Хэрэглэгч илүү дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүсвэл тухайн брэнд бүтээгдэхүүний албан ёсны вэб сайт болон бусад мэдээллийн сувгийг ашиглан судлах боломжтой.
4. Хэрэглэгч захиалж буй барааны мэдээллийг бүрэн хянаагүйгээс болж, захиалгын төлбөр төлөгдсөн эсвэл хүргэгдэн очсоны дараа захиалгыг буцаах хүсэлтийг цахим дэлгүүр хүлээн авах, барааг буцаах боломжгүй.
Захиалга баталгаажих
5. Хэрэглэгч нь захиалга хийснээс хойш 1 цагийн дотор зааврын дагуу төлбөрийг 100 хувь шилжүүлснээр захиалга автоматаар баталгаажих бөгөөд энэ хугацаанд төлбөр төлөөгүй тохиолдолд захиалсан бараа бүтээгдэхүүний тоо хэмжээ нөөцлөгдөхгүй.
6. Хэрэглэгч захиалга хийх, төлбөр төлөх, бараа хүлээж авах бүрт хэрэглэгчийн бүртгүүлсэн цахим шуудан болон утасны дугаарт мэдэгдэл илгээнэ. Уг мэдэгдэлд захиалгын дэлгэрэнгүй мэдээлэл, захиалгын нийт дүн, төлбөр гүйцэтгэх хэлбэр, төлбөр хүлээн авагч байгууллагын нэр, дансны дугаар зэргийг ойлгомжтой хэлбэрээр оруулсан байна.
7. Хэрэглэгчийн хийсэн захиалга бүр дахин давтагдашгүй захиалгын дугаартай байх бөгөөд “Худалдан авалтын түүх” хэсгээс захиалгын тухай дэлгэрэнгүй мэдээллийг харах боломжтой.
Захиалга цуцлагдах
8. Захиалгын төлбөрийг 1 цагийн дотор төлөөгүй тохиолдолд захиалга автоматаар цуцлагдах болно. Нэгэнт цуцлагдсан захиалгыг дахин сэргээх боломжгүй бөгөөд хэрэглэгч хүсвэл захиалгыг дахин шинээр үүсгэх, шууд захиалах боломжтой.
9. Хэрэглэгчийн зүгээс захиалгын төлбөр гүйцэтгэгдсэн бол тус захиалгыг буцаах, цуцлах боломжгүй.
10. Худалдан авсан бараа бүтээгдэхүүний НӨАТ-ын баримтыг компани хэрэглэгчийн бүртгүүлсэн цахим хаяг болон утасны дугаар руу илгээнэ.
1. Хэрэглэгч нь нэг удаагийн захиалгыг хэдэн ч хаягт хүргүүлэх боломжтой.
2. Нэг удаагийн захиалгаар бүтээгдэхүүнийг өөр өөр хаягт хуваан хүргүүлэх тохиолдолд “Дэлгэрэнгүй хаяг” хэсэгт мэдээллийг тодорхой бичих эсвэл харилцагчийн үйлчилгээний зөвлөхтэй холбогдон мэдээллээ бүртгүүлэх боломжтой.
3. Хэрэглэгчийн худалдан авалтын дүн 2,000,000 (хоёр сая) төгрөг ба түүнээс дээш болсон тохиолдолд бараа бүтээгдэхүүнийг Улаанбаатар хотын доорх бүсчлэлд үнэгүй хүргэж өгнө. Үүнд:
Баруун: ХУД, Нисэхийн автобусны эцсийн буудал СХД-22 товчоо
Хойд: СБД, 7 буудал
Зүүн: БЗД, Гачууртын Цагдаагийн пост автобусны буудал
Урд: ХУД, Зайсан, Яармаг, Нисэх гэсэн цэгүүдээр хязгаарлагдана
4. Худалдан авалтын үнийн дүн 2,000,000 (хоёр сая) төгрөгөөс доош болсон тохиолдолд тухайн худалдан авч буй бүтээгдэхүүнээс хамааран шоүрүүм эсвэл агуулахын байрнаас очиж авах, эсвэл нэмэлт төлбөртэйгээр хүргүүлэх боломжтой.
5. Хязгаарлагдсан бүсээс гадна хүргүүлэх тохиолдолд нэмэлт төлбөр төлөх бөгөөд нэмэлт төлбөрийг төлснөөр хүргэлт хийгдэнэ.
6. Захиалгын төлбөр хийгдсэнээс хойш хүргэлтийн бүсэд хүргэх хугацаа 48-72 цаг байна.
7. Давагдашгүй хүчин зүйл буюу бүх нийтийн амралтын өдрүүд, цаг агаарын нөхцөл байдал, бүх нийтийг хамарсан хөл хорио болон бусад хүчин зүйлийн улмаас тээвэрлэлт саатсан тохиолдолд хэрэглэгчид нэн даруй мэдэгдэнэ.
8. Хэрэглэгч хүргүүлэх хаяг, холбоо барих утасны дугаараа /маш тодорхой/ үнэн зөв бөглөх үүрэгтэй ба буруу мэдээллээс үүдэн гарах зардал, алдагдлыг хэрэглэгч хариуцана. Хүргэлт хийгдэх цагаар утсаа нээлттэй байлгах, хаяг дээрээ эзэнтэй байх зайлшгүй шаардлагатай.
9. Хэрэглэгч баталгаажсан захиалга хүргэлтээр гарсаны дараа хүргэлтийн хаягаа өөрчлөх тохиолдолд 77100700 утсаар холбогдож хаягаа өөрчлүүлэх ба хүргэлтийн хаяг өөрчлөгдсөнтэй холбоотой аливаа зардал гарвал хэрэглэгч бүрэн хариуцна.
10. Хэрэглэгч барааг хүлээн авахдаа хүргэлтийн мэдээлэлд үлдээсэн барааг хүлээн авагчийг нотлох бичиг баримтаа хүргэлтийн ажилтанд шалгуулж, барааны бүрэн бүтэн байдлыг нэг бүрчлэн шалгаж, гарын үсэг зурж хүлээн авна. Хүлээн авснаас хойш бараа материалын өнгө загвар, хэмжээ, бүрэн бүтэн байдалтай холбогдон гарах аливаа асуудал, гомдлыг компани хариуцахгүй болно.
1. Хэрэглэгч захиалгаа баталгаажуулахдаа тус системд байгаа барааны дэлгэрэнгүй танилцуулга, мэдээлэл, тоо хэмжээ, үнийг сайтар судлах зайлшгүй шаардлагатай бөгөөд Хэрэглэгч тус барааны талаар сайтар мэдээлэл аваагүйгээс болж захиалга хүргэгдэн очсоны дараа захиалгыг буцаах хүсэлтийг хүлээн авах болон барааг буцаах боломжгүй. Системээс барааны албан ёсны брэнд, бүтээгдэхүүний нэр, код зэрэг бүхий л мэдээллийг бүрэн авах боломжтой тул худалдан авч буй барааны талаар мэдээллээ захиалга баталгаажуулахаас өмнө судлах боломжтой юм.
2. Хэрэглэгч бараа бүтээгдэхүүнийг буцаах, солих хүсэлтийг хуанлийн 3 хоногийн дотор багтаан гаргах ба дараах 2 тохиолдолд бараа бүтээгдэхүүн буцаах, солих хүсэлт гаргах эрхтэй. Үүнд:
a. Бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэлтээр хүлээн авах үед тухайн бүтээгдэхүүн үйлдвэрийн доголдолтой болон гэмтэлтэй нь нотлогдсон
b. Захиалсан бүтээгдэхүүнээс өөр бүтээгдэхүүн буюу өнгө, загвар, код, хэмжээ зөрсөн тохиолдолд
3. Хэрэглэгчид бүтээгдэхүүнийг хүлээлгэж өгснөөс хойшхи бараа бүтээгдэхүүний эвдрэл гэмтлийг компани хариуцахгүй бөгөөд тухайн гэмтэлтэй бараа бүтээгдэхүүнийг буцаах боломжгүй.
1. Энэхүү үйлчилгээний нөхцөлийн заалтууд нь өөрчлөгдөх боломжтой. Хэрэв “www.decohome.mn” цахим дэлгүүрийн үйлчилгээний нөхцөл өөрчлөгдөх, шинэчлэгдэх тохиолдолд Хэрэглэгчийн бүртгүүлсэн цахим хаяг руу тухай бүрт нь мэдээлэл явуулж танилцуулж байна.
2. Хэрэглэгчийг захиалга хийгдэх үед хүчинтэй байсан үйлчилгээний нөхцөл захиалга хүлээж авах хугацаанд өөрчлөгдсөн тохиолдолд өмнөх үйлчилгээний нөхцөлийг бараа хүлээж авах хүртэлх хугацаанд хүчинтэйд тооцох болно.